luni, 20 iunie 2011

COLABORATORI-Doinaingeri

      Asa o am inregistrata pe Doina Leahu in telefon. Nimic mai edificator pentru ca Doina plasmuieste ingeri din cioburi de sticla de vitraliu. Mai face si stelute dar ingerii au un loc aparte la mine in suflet.
     Toata iarna mi-a facut capu' mare, de nu-mi mai incapea in caciula, cu povesti despre un cuptoras de fuziune. Ei bine nu a fost gratis pentru ca a copt fata asta niste povesti de pandantive, cercei si brose ...mneam, mneam!  
 Am impresia ca daca sta juma' de ora degeaba, lesina. Si ca sa nu pateasca asa ceva, intre doua nunti, sapte drumuri la dreapta, la stanga si o indigestie de toata frumusetea a mai facut si cativa arlechini haiosi pe care ii recomand persoanelor intre 9 luni si 90 de ani. Doina nu sta in weekend-uri ,v-am spus ca lesina, deci face buchete de mireasa si aranjamente florale la diverse evenimente (www.dalidaflowers.ro). Daca mai face si un copil intre timp ii dau toate decoratiile Laurei. Na! 
        Draga Doina, inaintea tuturor iti multumesc pentru ingeri, apoi pentru sufletul tau mare si plin de idei colorate! Spor in toate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate